Wat kunnen wij voor u betekenen?
U kunt hhib onder andere inzetten bij het versturen van een mailing, bijwerken van uw website en intranet, opstellen en versturen van facturen, betalingsherinneringen. Ook de wettelijk verplichte zaken waar uw bedrijf aan moet voldoen, zoals certificering van uw bedrijf en personeel, administratie, rittenregistratie en verzekeringen zijn dingen die u bij hhib onder kunt brengen.
Startende ondernemer? En ziet u op tegen al het papierwerk dat op u af komt? U kunt op hhib rekenen. Van de eerste ideeën om een onderneming te starten tot het ontwerp van een logo en het opzetten van een administratie zal hhib uw rechterhand zijn en u voorzien van advies en ondersteuning.
Soms kan een paar uurtjes per week al een groot verschil maken voor uw bedrijf. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we post en e-mails correct beantwoorden en filen, werkbonnen & nota’s invoeren, uw dictaten uitwerken of een meeting voor u regelen. Welke administratieve of secretariële werkzaamheden u ook heeft, wij kunnen u hierbij helpen. Een goede ondersteuning bij deze taken brengt overzicht en rust bij u en daarmee ook in uw bedrijf. U kunt zich weer richten op uw onderneming terwijl wij de administratieve en secretariële kant op professionele wijze regelen.